اشعار و نوشته های من
اشعار و نوشته های من
این اشعار کوچک،تقدیم به بزرگ کسی که رفت تا من همیشه زنده بمانم...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 14 مرداد 1398برچسب:, توسط بلدرچین |

سلام بر همه ی عزیزان.

خوب هستید؟

صبح دلپذیرتون بخیر.

میخواستم بهتون یک وبلاگی رو معرفی کنم که حس میکنم ارزش دیدن و خوندن رو حتی برای چند دقیقه داشته باشه.

وبلاگی هست که زحمات زیادی برای ساختش کشیده شده و انشالا با قدوم مبارک شما شناخته خواهد شد.

وبلاگ مورد نظر عنوانش " بلدرچین نامه1 " هستش. این وبلاگ شامل داستان های گذشته ی اینجانب هست.هرنظری دارید چه

مثبت چه منفی،خواهش مندم بیان کنید دراون وبلاگ...

امیدوارم خوشتون بیاد.

منتظر شما عزیزان هستم.

belderchinnameh1.persianblog.ir

 روی لینک بالا،کلیک کرده تا به صورت انتخاب شده دربیاید و بعد با موس کلیک راست کرده و گزینه ی open link in new tab را انتخاب کنید تا به صفحه وبلاگ وارد شوید.

اگرموفق به ورود با ادرس بالا نشدید، لینک وبلاگ معرفی شده در سمت چپ این وبلاگ ( یعنی وبلاگ باران و احساس،همین وبلاگی که اکنون درونش هستید)،قسمت پیوند ها - سومین لینک وبلاگ قرار دارد.

متشکرم

امیر نمازی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: